17 خرداد بازاریابی و فروش چگونه شرکت سامسونگ از یک فروشگاه کوچک به غول فناوری تبدیل شد؟ ارسال توسط سانیارپک 17 خرداد 1404 0 در دنیای پرشتاب فناوری، کمتر کسی است که نام «سامسونگ» را نشنیده باشد. شرکتی که امروز در صدر فهرست غولهای تکنولوژی جهان قرار دارد، روزی... ادامه مطلب
17 خرداد بازاریابی و فروش داستان برند زارا و استراتژیهای بازاریابی آن ارسال توسط سانیارپک 17 خرداد 1404 0 زارا (ZARA) یکی از معروفترین و موفقترین برندهای دنیای مد است که در چند دهه اخیر توانسته جایگاه ویژهای در ذهن مصرفکنندگان سراسر جهان... ادامه مطلب
17 خرداد بازاریابی و فروش داستان موفقیت برند آدیداس و نقش خلاقیت در آن ارسال توسط سانیارپک 17 خرداد 1404 0 در دنیای رقابتی امروز، برندهایی که قادر به حفظ تمایز، نوآوری و پیوند عاطفی با مخاطبان خود باشند، موفقتر از سایرین ظاهر میشوند. یکی از... ادامه مطلب
13 خرداد بازاریابی و فروش داستان موفقیت زنانی که در دنیای فناوری درخشیدند ارسال توسط سانیارپک 13 خرداد 1404 0 در جهانی که فناوری با سرعتی سرسامآور در حال پیشرفت است، نام زنانی میدرخشد که توانستهاند با پشتکار، دانش و جسارت، مرزهای کلیشههای جن... ادامه مطلب
13 خرداد بازاریابی و فروش داستان برند گوگل و تحول دنیای جستجو ارسال توسط سانیارپک 13 خرداد 1404 0 در سال ۱۹۹۶، دو دانشجوی دکترای دانشگاه استنفورد، لری پیج (Larry Page) و سرگئی برین (Sergey Brin)، پروژهای تحقیقاتی با نام «Backrub» را... ادامه مطلب
13 خرداد بازاریابی و فروش داستان الهامبخش زندگی جک ما، بنیانگذار علیبابا ارسال توسط سانیارپک 13 خرداد 1404 0 در دنیایی که نوآوری، پشتکار و باور به تغییر میتواند سرنوشت یک انسان را متحول کند، کمتر داستانی به اندازهی زندگی جک ما (Jack Ma)، بنیا... ادامه مطلب
12 خرداد بازاریابی و فروش رفتارهای غیرمنطقی مشتریان و راهکارهای بازاریابی برای جذب آنها ارسال توسط سانیارپک 12 خرداد 1404 0 در دنیای بازاریابی مدرن، دیگر نمیتوان مشتری را موجودی کاملاً منطقی تصور کرد که صرفاً بر اساس محاسبات اقتصادی تصمیمگیری میکند. پژوهش... ادامه مطلب
12 خرداد بازاریابی و فروش اصول روانشناسی قیمتگذاری: چگونه قیمتها احساس ارزش را تغییر میدهند؟ ارسال توسط سانیارپک 12 خرداد 1404 0 در دنیای رقابتی امروز، قیمت دیگر صرفاً عددی برای مبادله نیست؛ بلکه پیامی روانی، نشانهای از کیفیت و ابزاری برای تأثیرگذاری بر ذهن مشتری... ادامه مطلب
12 خرداد بازاریابی و فروش روانشناسی ترس و اضطراب در تبلیغات: آیا استفاده از آن اخلاقی است؟ ارسال توسط سانیارپک 12 خرداد 1404 0 تبلیغات، در ذات خود، تلاشی است برای تأثیرگذاری بر ذهن و احساسات مخاطب. در دنیای مدرن که پیامهای تبلیغاتی در هر لحظه ما را احاطه کردها... ادامه مطلب
12 خرداد بازاریابی و فروش اثر هالهای (Halo Effect) در بازاریابی: چگونه یک ویژگی مثبت، کل برند را درخشان میکند؟ ارسال توسط سانیارپک 12 خرداد 1404 0 در دنیای پررقابت بازاریابی، ذهن مصرفکننده نقشی اساسی ایفا میکند. برندها سالهاست تلاش میکنند در ذهن مشتری تصویری مثبت و ماندگار ایجا... ادامه مطلب